Jun 16, 2012

Hermes launched a new astrological scarf

Hermes has been the practical actions to promote the maintenance of vision of the cultural heritage. Following the charity scarf activities launched last year,Hermes this year launched a new astrological scarf, and part of the profits donated to the Bibliotheques Sans Frontières,hoped that through the education and reading for the ways of culture better pass.


Astrological scarves initially designed by Françoise Faconnet,and the new astrological scarves by Cyrille Diatkine reinterpreted,scarves inspired from the Renaissance astrological chart,the map depicting the sun and the moon's orbit symbolized the passage and change of time.


About Bibliotheques Sans Frontières: 
Bibliotheques Sans Frontieres is non-governmental organization,perennial committed to support global library construction, and the library professional training.

1 comment:

  1. モンクレール レディース2012秋冬はもっと最新作モデルが登場してくれました。私は一度モンクレールのファッションショーを見ました。今度のシリーズは大胆なデザインで、人に見ると忘れられないほど完璧なものを誕生してくれました。私はその中で、モンクレール ベストに特別な愛情を込めました。すごく好き出る。手にもって、壊れるのが心配でなりません!でも、今、ただ、見る分だけです。これは本当の寒さになることではなく、そんなに寒くではありません。きる必要がないんですから。

    ReplyDelete